PRODUCĂTOR ȘI DISTRIBUITOR AMBALAJE ȘI UTILAJE

Politica de retur


În baza legislației, dacă ați cumpărat un produs on-line, aveti dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Este absolut necesar sa ne anuntati telefonic sau in scris, prin e-mail, despre dorinta dumneavoastra de returnare, înainte de momentul în care trimiteți produsele înapoi, pentru identificarea si clasificarea motivelor si stabilirea modalitatilor de retur.
Dupa ce am fost informati de returnarea unui produs, aveti la dispozitie 14 zile pentru a face acest lucru.
Returnarea se va face in ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi).
In cazul in care se solicita rambursarea banilor, acest lucru se va realiza doar dupa primirea coletului si verificarea continutului acestuia.
Modalitatea de returnare a produsului/coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care suporta integral costul transportului de retur, conform art.14 alin 2 din O.U.G.34/2014 “Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.”
ecoprod.ro se obliga să vă returneze banii în termen de 14 zile de la primirea produselor retur, daca sunt indeplinite conditiile de retur.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în prezența curierului. În cazul în care constatați neconformități, vă rugăm să întocmiți în prezența curierului un proces verbal de constatare prin care să listați daunele. Reclamațiile ulterioare nu pot fi luate în calcul.
Avand in vedere ca majoritatea produsele comercializate de www.ecoprod.ro sunt ambalaje alimentare de unica folosinta, in cazul acestor produse, pentru a asigura si garanta tuturor clientilor conditiile de siguranta alimentara si sanitara, veti putea returna doar produsele care nu au fost utilizate si nu au fost desigilate de dumneavoastra.
www.ecoprod.ro poate refuza returnarea contravalorii coletului daca:

·        produsele sunt deteriorate, prezinta urme de murdarie sau au fost contaminate prin atingere;

·        din colet lipsesc produse;

·        starea produselor nu permite recomercializarea lor;

·        coletele care contin produse sau ambalaje care sunt concepute si fabricate pentru a intra in contact direct cu alimentele au fost desigilate, sau se constata ca au fost desigilate si apoi resigilate de catre client si astfel nu se mai poate garanta in continuare siguranta alimentara si sanitara

·        produsele sunt uzate.

In aceste conditii, clientul va fi anuntat despre aceste constatari si coletul/coletele returnate vor fi reexpediate clientului, numai dupa achitarea de catre client a costurilor de transport necesare reexpedierii, in contul firmei Ambalaje Eco Prod srl, in baza unei facturi proforme emise si transmise clientului.

Daca in termen de maxim 3 zile de la anuntarea clientului referitor la reexpediere si dupa 3 zile de la data emiterii facturii proforme cu costurile transportului, clientul nu achita costurile de transport, atunci Ambalaje Eco Prod srl nu mai este obligata sa reexpedieze produsele , iar acestea vor fi predate unei companii specializate de colectare selectiva si preluare a deseurilor, in baza unui proces verbal, astfel, in aceste conditii, clientul accepta situatia si nu are drepturi de reclamatii si/sau solicitari ulterioare de contravalori sau niciun alt fel de orice alte forme de solicitari si/sau daune.

Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un document oficial emis de o banca, care sa contina informatii clare despre contul IBAN in RON , pe numele persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si care solicita returul, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.
Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.